Hello world!

7 okt

Hei og velkommen til alle som klikker dere inn hit!

Her står det ikke noe, det var WordPress som laget denne posten da de åpnet bloggen min.

Ta heller en tur inn og les under fanen Om meg

Der har jeg lagt inn et ganske langt innlegg som handler om litt av hvert, ikke bare meg selv.

Det kommer snart flere poster, så jeg håper du vil besøke meg igjen!

Velkommen tilbake!

Hilsen og klem fra Martha

5 kommentar to “Hello world!”

  1. Lothiane 07/10/2010 kl. 16:15 #

    Velkommen til bloggs! Blir spennende å se hva som dukker opp her etter hvert. 😀

    Klem fra Lothiane

  2. Martha 08/10/2010 kl. 03:40 #

    Oj, så koselig med en hilsen fra deg Lothiane! Og du er den aller første som har skrevet noe her!! ;))

    Merker jeg har åtteogfjørti ting å sette meg inn i med denne bloggen, trodde faktisk en stund at jeg hadde greid å slett(!!) meldingen din – enda jeg skjønner ikke hvordan det skulle ha gått til heller, jeg trykket på en eller annen «godkjenn»-knapp – men vips så var du borte O_O Men så fant jeg deg igjen da, likevel! *puh!*

    For det var skikkelig koselig med en hilsen!
    Kjempe-kjempe-hyggelig!!

    Håper du får en fin dag i morgen, så snakkes vi snart!;)

    Og det kommer snart en post, forresten. Den skulle handle «om meg» («About» ) Men teksten er blitt så laang – og jeg har typisk skrevet meg helt bort *ler* — men jeg lurer på å ha den som den er likevel. (er’kke såå farlig vel..?) Må bare lese den igjennom, sjekke småfeil, og så bare kaste meg ut i det. Får se hva jeg tenker i morgen.

    Klem fra Martha

  3. Lothiane 09/10/2010 kl. 10:44 #

    Haha, bare hyggelig – og skjønner forvirringen i oppstarten! Når man får opp meldinger som må godkjennes så stemmer det at meldingen forsvinner etter godkjenning. Den blir ikke borte, den blir bare borte fra godkjenningsforespørsellista. (puh…) Håper du finner ut av det. 😀

    Det er lett å skrive seg bort, nå skal jeg lese det du har lagt ut. 🙂

  4. Siri 09/10/2010 kl. 22:58 #

    Grattis med ny blogg! 😀

    • Martha 10/10/2010 kl. 00:22 #

      Tusen takk, Siri 🙂

Legg igjen en kommentar

