Det er mange dyktige folk som blogger om ME

9 Oct

Det er mange dyktige folk som blogger om ME. Det er flere jeg må innom så snart jeg logger meg på PC’n.

.

Når jeg finner ut av hvordan jeg gjør det, skal jeg lage en oversikt over alle sammen ute i margen. Akkurat nå har jeg lyst til å anbefale de 4 bloggene jeg først la merke til da jeg dykket inn i bloggverdenen, fordi de på hver sin måte så bra dekker nyheter om ME,  samt små og store historier og annet som forteller om hvordan det er å leve med ME. Alt formidlet på en veldig god måte.

.

Jeg vil ikke rangere disse – det er dessuten umulig – så derfor kommer anbefalingene alfabetisk:

.

http://lothiane.wordpress.com

http://merutt.wordpress.com

http://mariasmetode.wordpress.com

http://www.serendipitycat.no

.

Bare ved å følge med på hva disse 4 skriver og legger ut av informasjon og lenker, vil du holde deg godt oppdatert på hva som skjer på ME-fronten.

6 kommentar to “Det er mange dyktige folk som blogger om ME”

  1. bell4trix 09/10/2010 kl. 18:15 #

    Hei igjen,

    Enig med du, det er veldig mange sterke bloggere som har og skriver om ME. Du har fått med flere «store» (i form av at de blogger mye og godt) her men som du nevner, det finnes mange flere også! Det er rett og slett veldig mange flinke, Og godt er det! Nå er jo du også her; Sammen er vi sterke!🙂

    KleM`KleM

    • Martha 09/10/2010 kl. 21:27 #

      Hei igjen, og takk for kommentar her også, bell4trix!

      Veldig hyggelig. Det er det som gir bloggen liv, slik at det blir moro å være her!;)

      Du har helt rett. Det er mange flinke bloggere. Og mange jeg sikkert ikke har oppdaget enda engang.

      Og det er jeg så glad for! At vi er mange som kan møtes her på nettet og prate sammen. Både om ME og alt rundt det, men også helt andre ting. For noen ganger er det veldig deilig å tenke på helt andre ting enn sykdom.

      Kommer innom deg snart jeg, bell4trix. Gleder meg!

      Klem Martha

  2. ~SerendipityCat~ 10/10/2010 kl. 11:29 #

    Tusen takk for hyggelig anbefaling!🙂

    Jeg synes at det mangfoldet av bloggere, folk på FB og Twitter som er nå, er helt uvurderlig for å holde motet oppe og dele kunnskap om situasjonen vi er i. Det er en skikkelig fin gjeng!

    Har laget en lenkeliste på denne siden: http://menytt.wordpress.com/ (Se helt til høyre, ganske langt ned).
    Der er mange av de jeg følger!

    • Martha 10/10/2010 kl. 13:20 #

      Fantastisk Serendipitycat! Og der var det jammen mange! Gleder meg til å gå på besøk til alle sammen, det skal jeg jammen gjøre i kveld. Tipper forresten jeg vil trenge flere dager, skal jeg gjøre et dypdykk hos hver enkelt. For det er jo det som er spennende.:)
      – og tusen takk for at du har lagt til meg der også, allerede, det var hyggelig å se *klem*

      Ellers håper jeg å finne flere av dere på twitter og FB også.

      TWITTER
      Jeg vil gjerne ha flere followers på twitter, jeg er temmelig ny der enda. Se nederst i høyre marg, der er mine siste tweets, og det er lett å finne meg:
      @MarthasHave

      FACEBOOK
      På FB har jeg vært lenge, men de fleste på vennelista er mine friske venner.
      Ønsker meg veldig gjerne flere fra ME-miljøet som FB-venner. Send meg gjerne en mail, så legger jeg dere til.
      Skriv til marthashave@gmail.com

      Som du sier Cat, det er helt uvurderlig å ha kontakt med andre, både via blogger, FB og Twitter.

  3. Lothiane 11/10/2010 kl. 09:58 #

    Tusen takk for lenke til bloggen min!

    • Martha 11/10/2010 kl. 10:22 #

      Bare hyggelig snuppa! Og veldig fortjent;)

Legg igjen en kommentar

