God jul til alle mine lesere!

23 Dec

Kjære alle mine lesere, og alle som måtte dumpe innom bloggen,

Jeg vil gjerne få ønske dere alle sammen en riktig GOD JUL!

Takk for at dere er innom her og leser og  tusen takk for alle fine kommentarer dere har lagt igjen. Jeg setter kjempestor pris på dere alle sammen!

Helt stille blir det vel ikke her, håper jeg, for jeg kommer til å titte innom med jevne mellomrom.

I morgen skal junior og jeg feire jul hos mormor sammen med enda litt mer familie, og så blir det enda litt mer familietreff i jula, og jeg håper jeg får energi til å treffe noen av mine venner også. Formen kjennes bedre igjen etter et par uker nesten sammenhengende under dyna, så jeg er kjempeglad og fornøyd akkurat nå, og håper det varer!

Vær snille mot hverandre i jula!<3

Stor, varm klem til dere alle sammen!

Martha

13 kommentar to “God jul til alle mine lesere!”

  1. Lilly 23/12/2010 kl. 18:48 #

    God jul, Martha!
    Takk for at du deler tanker og visdom med oss andre.
    Takk for at du orker å videreformidle til de som sitter å styrer og steller med oss syke.
    Ønsker deg en fin høytid ; )

  2. Måne 23/12/2010 kl. 18:48 #

    Stor takk og stor juleklem til deg ,Martha :-), og til alle andre som vandrer her:-)
    Takk for et fantastisk aktivt bloggår som har løftet ME-saken til nye høyder! Tusen takk til alle bidragsytere! Vi går et spennende år i møte 🙂
    GOD JUL OG GODT NYTTÅR ØNSKES DERE ALLE 🙂

  3. Martha 24/12/2010 kl. 00:59 #

    Selv takk Lilly og Måne, for flotte bidrag fra dere. Vi er alle sammen med og bidrar, og det er derfor vi nå har lykkes med å sette fokus på og løfte ME-saken et godt stykke fremover i år. Vi kan vel si ganske sikkert at 2011 blir et spennende år, både mht. hva som skjer i utlandet og hva vi håper vi kan få til her hjemme.

    Kos dere masse i julen! 😀

  4. bell4trix 24/12/2010 kl. 01:58 #

    Gooood jul til deg også! Håper feiringen blir superkoselig og gir deg mange grunner til å smile! Varm JuleKleM fra meg til deg! 😉

    • Martha 24/12/2010 kl. 12:08 #

      Riktig god jul til deg også bell4trix! Jeg var inne hos deg og ista’ og la igjen en liten julehilsen der også, kos deg masse i julen!<3

      Stor, varm juleklem fra Martha 😀

  5. Lilja 24/12/2010 kl. 16:54 #

    Kjære Martha 🙂

    Ønsker deg og dine kjære ei riktig god jul ! Håper du får noen gode dager med god helse, gode opplevelser og givende samvær 🙂 Takk for den fine jobben du gjør for ME-saken og takk for «trivelig samvær» 😉 og gode samtaler som vi har hatt vis bloggen i året som snart er gått…
    Gledelig jul, Martha 🙂
    Stor juleklem med glitter fra Lilja

    • Martha 25/12/2010 kl. 12:57 #

      Kjære Lilja,
      Tusen takk for koselig hilsen, og tusen takk for alle de fine, meningsfylte, varme og godt skrevne kommentarene du har skrevet her på bloggen. Du har bidratt med veldig mye, og det setter jeg, og helt sikkert mange andre, veldig stor pris på.
      Ønsker deg og dine en riktig god jul, og håper du får så friske dager som mulig, slik at du får mange gode opplevelser sammen med familie og venner!<3

      Stor, varm juleklem fra Martha 😀

  6. ~SerendipityCat~ 26/12/2010 kl. 10:47 #

    Jeg er litt sent ute her jeg nå, fordi jeg tok en julepause hehe… Men ønsker deg og dine fortsatt God Jul!! Supert med alt du har gjort i år Martha, jeg håper du får en rolig og fredelig jul med de du er glad i.

    Og et Godt Nytt År!!

    • Martha 26/12/2010 kl. 12:45 #

      Tusen takk Cat, og det er ikke noe som heter sent ute, for det er masse igjen av julen enda – heldigvis! 😉
      En kjempedeilig tid, hvor alt er stille og rolig og alle har god tid! Håper du også koser deg sammen med dine, både familie og gode venner. En fortsatt GOD JUL og et GODT NYTT ÅR ønsker jeg deg! Og tusen takk for alt du har utrettet i året som er gått! Du gjør virkelig en forskjell Cat!<3

      Stor, varm klem fra Martha 😀

  7. melivetpaaslep 26/12/2010 kl. 13:43 #

    God jul til deg også, Martha! Ønsker deg gode dager framover! 🙂

    • Martha 27/12/2010 kl. 01:00 #

      Tusen takk, så koselig med en hilsen fra deg! Håper du også får fine dager!

      Stor, varm klem fra Martha 😀

  8. Jorunn Andreassen(jojja) 30/12/2010 kl. 17:56 #

    Hei Martha 🙂

    Nå er jula forbi og vil i grunnen ønsk deg et godt nytt år.. Ser frem til å lese deg i det nye året.. Jeg håper at dette året blir vårt og vi får tilbake livet vårt ..

    God klem

    • Martha 02/01/2011 kl. 15:53 #

      Hei Jorunn!
      Så koselig med en hilsen fra deg, og beklager at jeg svarer sent, men jeg har vært så uten krefter de siste dagene og ikke orket å følge opp bloggen. Litt bedre igjen i dag, heldigvis!
      Tusen takk, og jeg ønsker selvfølgelig også deg et godt nytt år, og jeg også gleder meg til å følge bloggen din!
      Må 2011 bli et år der vi alle får mulighet til å bli mye friskere! Det er mitt nyttårsønske!

      Stor, varm klem fra Martha 😀

Legg igjen en kommentar

