Lege advarer mot LP. Video av TV2 sin nyhetssending 06.11.2011

9 Nov

Jeg føler jeg henger litt etter i å legge ut alle de aktuelle nyhetssakene som har kommet i det siste. Men det meste og det viktigste er det jo tross alt TV2 som har stått for, og som en lettvint løsning laget jeg derfor denne posten: Alt om ME-gjennombruddet

At TV2 har laget en egen nettside hvor de samler alle nyhetsreportasjene, som de sender på både hovedkanalen og på nyhetskanalen, det er så flott gjort av dem!  Og denne siden vil dessuten bli fortløpende oppdatert med alle nyhetsreportasjene om ME-saken som kanalen vil sende i fremtiden. Kudos til TV2! Direktelink til siden: HER

Men det er en helt spesiell reportasje, som jeg har så lyst til å legge inn her. Den har jeg faktisk måttet se flere ganger, fordi den er så god. Den ble sendt i TV2 sin nyhetssending søndag 6. november.

Det er denne:

– «Her kan man tjene store penger på en pasientgruppe som fortvilet søker etter hjelp. Jeg er klar over at det er mange enkelteksempler på at pasienter blir bedre, men for den sykeste ME-gruppen er det grov utnyttelse økonomisk», sier lege Øyvind Kristensen.

2 kommentar to “Lege advarer mot LP. Video av TV2 sin nyhetssending 06.11.2011”

Trackbacks/Pingbacks

  1. ME-talibanere og drittslenging, leger som svikter og utdaterte holdninger. Hurra! « Marthas Have - 19/11/2011

    […] er en utrolig velskrevet kronikk! Den beste jeg kan huske å ha lest, og det har blitt noen. . På en nyhetssending på TV2 for et par uker siden, der en fastlege gikk ut og advarte mot LP, ble også Landmark intervjuet. Her var hun tydelig ikke […]

  2. Stopp kurset Lightning Process! « Marthas Have - 21/11/2011

    […] Her er en video basert på TV2 sin nyhetssending 06.11.2011 […]

Legg igjen en kommentar

